sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

I'm back again

Postailu taukoa on taas jatkunut ihan liian kauan.. Mulle käy aina näin, rupean laihduttamaan hyvissä ajoin syksyllä ja sitten kevään alussa homma tyssähtää seinään. Sitten havahdun urpona maaliskuun lopussa että hei, mun piti laihduttaa. Hitto tää touhu on vaikeeta, tai no ei olisi jos omistaisin edes jonkinlaisen itsekurin.
Nyt saa kuitenkin läskeily riittää ja rupean taas miljoonatta kertaa laihduttamaan, tällä kertaa onnistuen. Olen tehnyt itselleni välitavoite palkintoja ja kaivoin vanhat farkut vaatekaapista, siinä motivaatiota kerrakseen.
Saa nyt nähdä miten tää lähtee luistaa..

Mun on pakko onnistua tällä kertaa.. Miksi mä en pysty, vaikka muutkin pystyvät? Paskaläskiällöttävä minä.

2 kommenttia:

  1. Sinäkin vähän taukoa pitänyt! Yritetään, ettei tänne ikuisuudeksi jäädä tänne bloggailemaan laihduttamisesta. Tuumasta toimeen. Tsemii (:

    VastaaPoista
  2. Juu pikkasen tullut pidettyä.. Näin teemme, kiitos! :)

    VastaaPoista

Kiitos piristyksestä ♥