torstai 27. tammikuuta 2011

27.1

Ihanaa, huomenna on jo perjantai ja huomenna olis kanssa punnitseminen. Tuskin olen laihtunut ollenkaan, todennäköisesti vaan lihonnut kun oon syönyt taas koko alku viikon vähän miten sattuu.. Motivaatio ollut vähän hukassa laihtumisen suhteen ja olen taas alkanut ahmimaan mitä en ole tehnyt pariin vuoteen eikä se ole ollenkaan hyvä juttu. Pitäis taas saada itsekuri hallintaan ja motivaatio takaisin, mitenköhän se onnistuu? Laihtumalla tietenkin. En tiedä mitään muuta yhtä motivoivaa kun se, että huomaa laihtuneen. Maailman ihanin fiilis!
Tänään olen syönyt n. 1000kcal mikä on hitosti liikaa, onneksi kävin puolentoista tunnin vesijuoksussa ja siinä  kulutin 750kcal. 1000-750 = 250kcal.

Nyt thinspoa kehiin!

1 kommentti:

  1. ihanii kuvii ja ihanaa oot saman ikäinen ku mä <3 Tuntuu et monet muut laihdutus blogien pitäjät on meit nuorempii. Halaus ja oletko laihtunut? <3

    VastaaPoista

Kiitos piristyksestä ♥