keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Voi teitä lukijoita tulee koko ajan lisää, ette uskokaan kuinka paljon te mua piristätte ja tsemppaatte! Kiitos siitä ja tervetuloa uusille lukijoille!

Tänään mä olen saanut jopa jotain aikaiseksi ! Olen pyörinyt alennusmyynneissä koko iltapäivän ja ostin pari kivaa paitaa. Mun oli myös tarkoitus ostaa se mittanauha, mut muistin vasta kotimatkalla :/ Meen huomenna viel kauppoihin pyörimään niin hankin sen sitten samalla. 

Liikunnat saa tältä päivältä jäädä tohon shoppailureissuun, ei huvita lähteä tonne pakkaseen tarpomaan.. Onko muilla samoja fiiliksiä pakkasen suhteen? 
Tän päivän syömiset on mennyt hyvin, n. 500kcal. Kasvissosekeittoa, pari leipää ja mandaarini. Oon ihan koukussa noihin knorrin kasvissosekeittoihin, täyttävää ja hyvää mutta silti kevyttä! Suosittelen :)

4 kommenttia:

  1. Mä olen kotona käymässä ja meijän äiti (isona liikkumis intoilijana) pisti mut lenkille sen kans ja vielä juokseman tonne ulos! hrrrr.. mutta kyllä siitä hyvä olo tuli :)

    ps. paljo nois sosekeitois on kaloreita? vois testaa....

    VastaaPoista
  2. mä tykkään olla pakkasessa lenkillä, mut liian kova pakkanen (= yli -10C) on inhottava, sillon poskii ja naamaa yleensäki palelee ihan liikaa ):

    VastaaPoista
  3. Alisa, hyvä sinä! pistäispä joku mutkin ulos liikkumaan.. ;D

    Ite syön pelkästään sitä vegetable keittoa, koko purkissa on yhteensä 150kcal ja siitä saa kaksi annosta :)

    VastaaPoista
  4. eve, jep se on tosi inhottavaa kun naama palelee, varsinkin jos vielä tuulee :/

    VastaaPoista

Kiitos piristyksestä ♥