maanantai 27. joulukuuta 2010

Joulu tuli ja meni

Nyt on joulupyhät ohi ja aika taas palata arkeen. Ruokaa oon syönyt paljon, mutta huonomminkin olisi voinut mennä. En viitsinyt vielä tänään käydä vaa'alla, mut huomenna sitten. Saa nähä paljon on tullu takasin kiloja..
Käyn huomenna myös ostamassa uuden mittanauhan, en tiedä mihin olen tunkenut vanhan viimeeksi kun itseäni mittailin. (kauhuissani heittänyt varmaan roskiin :D)
Tänään olen syönyt kasvissose keiton, yhden omenan ja ajattelin vielä kohta vetäistä purkin raejuustoa. Lenkille en jaksa tonne kylmyyteen lähteä.. :(  Parin viikon päästä ajattelin käydä ostamassa itselleni kuukauden uinti-kortin. Uinti on mun mielestä parasta liikuntaa ikinä!

Loppuun pari thinspaus -kuvaa :)

3 kommenttia:

  1. mäkin tykkään uida! :) mulla on yhelle kuntosalille 10 kerran kortti, ja siihen sai neljällä eurolla sellasen, että kuntosalin jälkee voi käydä aina uimass!

    VastaaPoista
  2. Nytpä löysin tieni tänne miekin. Taidanpa tänne jäädä seurailemaan. Miulla vielä huuuuuiiiimasti työtä edessä, mutta eikähän se tästä. Tsemiä siulle! 18 kiloa on hyvä luku :-)

    VastaaPoista
  3. eve.
    hei vähän kiva tollanen, uiminen on nii hyvää liikuntaa! :)

    View
    kiva juttu! mulla on kanssa hirveesti työtä vielä edessä.. kiitoksia ja sulle myös! :)

    VastaaPoista

Kiitos piristyksestä ♥